لزوم بازاریابی و تبلیغات گردشگری توسط شهرداری‌های استان اصفهان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در بازدید از غرفه‌های شهرداری‌های محور غرب و جنوب‌غرب استان اصفهان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، بر لزوم مساعدت شهرداری‌های استان در بازاریابی و تبلیغات جذابیت‌های شهرهای خود از منظر صنعت گردشگری تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی عصر روز گذشته ۱۰ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰، با اعلام این مطلب گفت: «جای بسی خرسندی است که شهرداری‌های استان اصفهان در راستای دست‌یابی به توسعه پایدار، به‌سمت گردشگری سوق یافته‌اند.» 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: «بدون‌شک توسعه گردشگری همراه با دو مقوله ایجاد زیرساخت‌ها، تبلیغات و بازاریابی همراه است، لذا هم‌اینک که بخشی از زیرساخت‌های گردشگری در استان فراهم شده، شهرداری‌های استان اصفهان باید به‌صورت جدی به‌سمت بازاریابی و تبلیغات صحیح محورهای گردشگری و محصولات خود گام بردارند.» 

او افزود: «معرفی بهینه محصولات گردشگری شهرستان‌ها به توسعه متوازن گردشگری در تمامی مناطق استان می‌انجامد.» 

در این بازدید، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از غرفه شهرداری‌های شهرهای باغبهادران، چادگان، اصغرآباد، زرین‌شهر و لنجان در محور غرب و جنوب غرب استان بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 140011112335

برچسب‌ها